Höst=sjukdomar


Dessa eviga febriga, snuviga höstar, är de något som man automatiskt måste räkna med när man sätter ett barn på dagis? Tror de va...
Söndag-tisdag var de min tur, feber och tungt huvud och nu är de kevins tur. Neo ska till doktorn på måndag eftersom han har rosslat sedan han föddes och varit tok täppt i näsan i ca 3 månader. Sjukt egentligen att små barn måste ha remiss för att få komma till barn öppe i hudik eller vilket sjukhus som helst egentligen! Små små barn skulle få komma på eb gång! Men men de är skönt att han äntligen ska bli ordentligt utredd. 

Eftersom jag varit sjuk har jag totalt nollat kolhydraterna, ville göra de dels som ett prov för att se hur kroppen reagerar på de och sen eftersom jag inte kunnat träna. Iallafall så resulterade de i -3 kg! Jag studsade runt av lycka!! 
Så idag har jag ätit som vanligt men alldeles för mycket mejerier och det betyder att jag får skylla mig själv då magen ballar ur totalt! Men annars så har jag legat under 15g kolhydrater och de är det jag eftersträvar. 
Vart ett löppass på 5km och två rundor av "seven" appen nu ikväll innan jag ska iväg och jobba. 
Så nu lite jäs med mannen. 
Skulle inte kunna leva utan mitt citrusvatten. 

Formen just nu, de går sakta men säkert framåt. 


Tänkte prova att rensa lite skit ut kroppen med de här, någon som testat? 
#pukkadetox #pukka 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar