Frossa!

Alltså de här med att jag ska få ha ätar dag borde vara bigno! Egentligen allt som jag stoppat i mig i helgen har ju varit lchf vänligt men inte lchf-Maddis vänligt! Kroppen mår inte ok just nu och jag längtar faktiskt till imorgon, en ny vecka med nya friska tag, ny energi och full av kärlek! De är så jag vill leva. 
Just nu är flisan febrig så hon får sova med mig i min söng så kör vi ner Kevin på soffan. Med alvedon har hon haft 37.9 idag och ögonen har hängt långt ner till knäna, mammas skrutta. 
Men trots sjuk 2åring så var de ju farsdag, något vi i min familj endast "firar" med lite god mat och kärlek, inga presenter eller tårtor. Tycker att man ska visa kärleken till både mamma och pappa varje dag, och att barnen själv ska ge oss något som dom skapat själv, inget massproducerat som ska behöva kosta pengar, blir alltid så glad när Charlee haft ro och ritat en teckning på dagis. 

Får se hur mycket jobb de blir i veckan eftersom Charlee blir väldigt mammig när hon är sjuk. Längtar iallafall efter mina träningspass, har känt mig lite slö i vissa muskler senaste veckan men efter att ha laddat med lite väl mycket gott i helgen och en och annat tips till den ultimata energin så längtar jag massa! 
Hoppas ni alla haft en fin helg! 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar