Rörigt

Jaha här har man gått och varit rädd för att dö pga jordens undergång men jag lever då fortfarande, eller vi kanske lever i en dröm nu?
Har iaf varit en helt okey vecka, mannen har mest bara jobbat så jag har haft mina små mycket för mig själv och det har varit mysigt. Imorgon åker busen till husse och blir där några dagar sen kommer han hem en sväng igen. Är alltid så tomt utan han.
Iaf så har C börjat dra benen mot magen då hon ligger på mage men är fortfarande för svag i överkroppen för att kunna krypa men de är på G. Annars är det fötterna och våra munnar som är roliga. Hon ska helst gräva i munnen, go höna.
Jag blir så full i skratt på folk, och jag måste ha varor hatad både igår och idag, alla stressar som galningar när dom handlar men jag bara strosar runt med min kundvagn då jag ÄLSKAR att handla även om de är på Ica.
Känner att de blev ett rörigt inlägg men vill få med det jag missat att tala om. Busen fyllde iaf 3 igår och fick ett drag sele då de är 50% drag hund i han och de krävs lite träning då de inte var så poppis. Men de kommer.
Nu zombi maraton med mannen.
(lite om bilderna, Charlees grej är att visa magen, får hon bestämma själv hur hon sover så ska filten vara över ansiktet, busen har fått ett tanke spel och sen våran gran)









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar