Julskakten och nyktert

Idag känner jag mig bakis, även fast jag bara drack vatten och redbull, för de är ju så att jag dricker inte alkohol. Har valt bort alkoholen pga att den förstör så mycket, det är inte värt att dricka det när det enda som händer är att man gör bort sig och förstör, bråk och tjafs. Så då gjorde jag de kloka valet när jag vart gravid och valet är fortfarande självklart för mig, jag vill inte dricka, inte ens ett glas vin. Nog om det, vilken awesome kväll det var igår, fick äntligen gå på julslakten! Har annars jobbet eller inte haft råd, och jag lyckades pricka in och gå rätt år! Söderhamns absolut två bästa band spelade, wolverine och lednote, jag går fortfarande på adrenalin. Så underbart.

Så idag blir det bara massa mys och lite handboll på eftermiddagen.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar