2012

Tänkte göra en liten återblick över 2012.
- nyktert, inte en enda fylla, något jag valt själv då jag och min familj mår bäst av de då jag nästan kunde kalla mig alkholist.
- jobbade som en tok dom första fem månaderna.
- var för första gången på flera år ledig en hel sommar.
- det bästa, Charlee föddes och jag blev mamma till en underbar dotter.
- jag och mannen förlovade oss.
- var på semester till Lysekil.
- hände en del lite tråkiga saker med Charlee, hon efter mycket undersökning visade sig vara mjölkprotein allergiker.
- ett besök på akuten då hon skrämdes med att inte anväda sin arm, men de visade sig att bebisar kunde göra så när dom blev trött.
- fått en massa nya fina vänner, bl.a. Dom underbara från föräldragruppen som jag är väldigt glad över att vi håller ihop.
- även en del vänner har "raderats" ut i livet, nån jag valt själv och nån som valde bort mig. Trist men verklighet.
- förlorade en mycket fin vän som lämnade oss och for till änglarna, tyvärr alldeles för tidigt. Men du finns med oss för alltid. <3
- överlevt jordens undergång.

Men de mesta som hänt efter 30/7 har kretsat runt Charlee och måste säga att 2012 har gått sjukt fort, graviditen och livet som nybliven mamma.
Känner på mig att 2013 kommer vara ett fantastisk år, ett år som kretsar krig kärleken, kärleken till min familj, förhoppningsvis börja plugga och en massa annat. Sånt som bara återstår att se. Kommer bli ett spännande år som jag ser framemot. Så gott nytt år och hoppas ni har haft det lika fantastisk som mig.



























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar