Utslag

Åh herregud! Körde mitt första handbolls pass igår efter ca 4 års uppehåll.. känns i kroppen idag, för det är det första hårda passet jag kört sen förlossningen också, så om jag är trött idag, oja! Så blev inge gym idag utan blir en lång promenad istället. Känns bäst så. Så alltså idag ska jag till päronen i östanbo för att hämta tvätt då vi ahr fått tvätta om exakt allt hennes i neutral tvättmedel för att lilla donnan har utslag som vägrar ge sig. Så vi provar med det nu och hoppas på att det bara är tvättmedelt som gett henne dessa utslag. Annars vette sjutton vad det är. Så förutom det så blir det en lång härlig promenad i sandarne idag då jag är så sjukt less på att gå i Ljusne, har gått alla vägar åt olika håll nu i snart 7 veckor...

2 kommentarer:

  1. Tvättar ni med parfymfri tvättmedel? Har hört att man ska de :)

    SvaraRadera
  2. Japp de gör vi, använder tvättmedlet som heter Neutral. Och hoppas på att det funkar :)

    SvaraRadera