Trött VM börjar nu men vilken fantastisk dag det har varit!
Började med att jag sov till 12:30, skönt men fick panik när jag vaknade! Busen kom och jag har fått för mig att börja träna så jag knöt kopplet runt magen och sen tog jag kryckorna och så hoppade vi hem till mor och far i östanbo, det tog oss 40 minuter. haha! Så lagomt trött bjöd dom på mat, världens godaste, hemmagjord potatismos och köttfärslimpa, maddis <3 husmanskost= sann kärlek. Sen var det Mary Kay hudvårdsklass, det är alltid roligt att hålla på med huden och att få lära sig en massa, eftersok det är det jag brinner för. sen vart det en muskan sväng, eller det skulle bara bli en sväng men det vart ända till stängning ändå. sjukt roligt att få träffa alla igen, var ett tag sen.

så nu ligger jag hemma, ska snart sova men tänkte även dela med mig av en fantastisk låt. texten har verkligen fastnat i mitt hjärta!

Scorpions-I´m still loving you

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar