Datum?

Är så sjukt förbannad så jag inte finner ord! Min dator stänger av sig själv och när den startar upp igen är allt bort! Bilder, musik, filmer download-klienter! så kan nån hjälpa mig hur man gör för att det inte ska hända?!

Men iallafall, orkade inte blogga när jag kom hem från CH igår men jävlar vad roligt det var! Sjöng bara rock hela kvällen och jag vart en snubbes idol och fick en tjej att gråta (glädjetårar) så jag var rätt så nöjd. Det var bra stämmning och så var jag ju där med tokarna av alla tokar, en liten del av "gänget". Backade från CH till statoil poch ja, tårarna sprutade av skratt! sjukt kul.

Måste även tacka moster för kaffepaketet så man överlever, haha!
Så nu sitter man och suger på en kopp, nyss ätit en majskolv med svartpeppar på, mums! Ser väl allmänt bakis ut idag med gårdagens smink och håret i en enda röra, har 1,5h på mig innan pappa kommer så slappar en stund till. kommer nog inte skrivas nå i helgen då det är fotbollscup för mina tjejer i WIK i bergvik så vi ses på söndag!

Delar med mig av en sjukt bra låt för att tagga helgen också.


Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar