2:a maj

oh herregud förlåt för min otroligt dåliga uppdatering! har varit så himla mycket på senaste tiden att jag knappt hunnit med mig själv, men nu är jag tillbaka.

Kan börja med cupen i Bergvik som vi vann för andra året i rad, wohoo!!! WIK:en är bara bäst!
Efter det har jag varit och spenderat en massa dagar i Bomhus hos min faster med familj, vi hade det riktigt mycigt. Så skönt att bara komma bort ibland. det vart en massa shopping, påsk mat och bus.

Sen har jag spenderat en massa dagar med fina människor, varit till Uppsala och Gävle, festat lite grann som man kanske inte ska göra med kryckor har jag kommit fram till, njutit av fint väder och haft det massa underbart helt enkelt. en sak är säkert, det ska bli tufft men sjukt skönt att komma tillbaka till verkligheten igen. man sover bort hela dagarna, är uppe hela nätterna och har ingen struktur på vardagen över huvud taget, men i morgon får jag hem min efter längtade cross-trainer och den 12:e maj plockar jag bort gipset, så from den 13:e maj så ska klockan ställas på 08:00 och det ska rehabiliteras för att komma tillbaka till det normala. börjar jobba igen den 24:e maj, och efter sommar uppehållet i juli ska jag vara tillbaka på fotbolls planen. det låter väl som en grym plan?

nu lite big bang innan sovdags. Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar