12:e april



har insett att jag klarar inte mina dagar utan minst två koppar kaffe direkt på morgonen! drack mina första två koppar klockan 18 på kvällen idag och huvudvärken jag hade önskar jag inte ens min fiende. det är sjukt att kroppen reagerar så och att man stoppar i sig sånt skit! som det är just nu måste jag alltså ha kaffe och snus varenda dag bara för att man en gång var dum nog att börja med skiten!

iallafall så var jag till ortopeden idag på återbesök och dom plockade stygnen och bytte gipset. Läckaren jag hade var to die for! herre min skapare! som mamma sa "det var längesen man såg en sån riktigt snygging" och visst det finns snyggingar men denna läkare alltså wow!!! sen tjejen som plockade stygnen på mig var undersköterska elev på praktik och hon var så söt, lite osäker men kunde ändå plocka stygnen riktigt bra. det är många gånger jag föredrar elever framför erfarna då elever ofta är mer försiktigt än dom som jobbat i 100 år. mormor och mamma var med och det var en mysig resa. sen bjöd päronen på mat som vanligt och det tackar jag för sen vart det kör. så en helt okey tisdag.

nu blir det lite tv innan bingen.
Ciao

2 kommentarer:

  1. Hej hopp! Hoppa skadan såg "fin" ut om du förstår vad jag menar och att du återhämtar dig gött! :) Snygga läkare är inte illa, så nu vet du vem du ska fråga efter nästa gång ;) Iofs så är det bra om det inte blir en "nästa gång", men det kan ju vara bra och veta ;)

    Ha det!*kram*

    SvaraRadera
  2. Hej :) dom sa att det såg fint ut och sen ska de läka fint eftersom jag är så pass ung ;) och läkaren var verkligen mumma ;)

    Kram

    SvaraRadera