O.C

.. som i tv-serien som gick för nått år sen, jag är besatt! Därav en liten del av att det inte blivit nå bloggande. Fick hem alla säsonger i fredas och sedan dess har det stort sett nånstop gått på min tv. Älskar verkligen serien!!!!

Men lite om min helg, fredagen minns jag inte vad jag gjorde på dagen men på eftermiddagen/kvällen var min fina vän Elin Pelin här, så vi mös, åt pizza och chips och bara umgicks, det bvetydde guld att hon kom. Det var super viktigt och betydde jävligt mycket.

Lördagen sepnderades ensam hemma i soffan hela dagen, hade jag bloggat hade ni trott jag var sjuk i huvudet eller något, hade en sån deprimerande dag, en dag där jag trodde att jag inte hade några vänner, kände mig värdelös och fattigast i hela världen. Det var så hemskt att jag knappt pausade O.C för att gå på toaletten. Hade även sjukt ont, men får skylla mig själv när jag städar och försöker gå ut med hunden. Ska bli spännande att se om doktorn skäller på mig på tisdag när jag ska dit och ta stygn och byta gips.

Så till veckan ska jag umgås med vänner, för jag vet att jag har en hel del av dom. Och ska lämna mina tillfälliga vänner, Ryan, Seth, Summer och Marissa hemma. Låter som en dunder idé tycker jag. Så vill ni hitta på nå hör av er!

Ska gå tillbaka till mina vänner på tv:n.

Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar