Ensam är stark eller?

Usch vad jag kan känna mig ensam ibland, som just nu tillexepmel.
Alla mina vänner är par, och dom har kommit till det stadiet att dom flyttar ihop, förlovar sig och skaffar barn, och här sitter jag själv och funderar på vad jag ska hitta på?

Som ikväll, kommer hem från jobbet, tar en öl och dukar fram lite ost och kex för att mysa till en film, men vart är sällskapet?!
Att sitta själv som en ung 20åring är ocoolt enligt mig, jag borde ha massa folk att umgås med, fast visst har jag det men dom har ju sin familj att ta hand om och umgås med också, jag kan ju inte alltid tränga mig på. Men vart är alla singlar i min ålder?! Eller är det jag som är seg på att hitta Mr Right Guy?

Tur att jag har bebis varannan vecka som kan hålla mig sällkap.

Nä jag måste flytta till en stad där det finns lite singlar och lite party!

Nu ska jag fortsätta dricka folköl och titta på film, all by myself.
Ensam är stark, eller?

Fuck you, I´m famous M.

3 kommentarer:

  1. Du är aldrig ensam gumman <3 Finns här för dig vad som än händer. Du kommer alltid ha dina vänner. Ha inte för bråttom med att hitta mr right, Han kommer nog hitta dig :D

    SvaraRadera
  2. håller med emelie där, man kan även känna sig ensam i ett förhållande gumman. Du är inte ensam, bara bor själv...men alla dina vänner och familj finns där för dig...han kommer snart den rätta! Love mammi

    SvaraRadera
  3. Man ska varken leta eller vänta, man ska ta dagen som den kommer, han kommer då han kommer sen om det tar dagar, veckor, månader eller år så kommer dte vara den mest underbara varelse du vet ja förutom moster då! ;)
    Å som de ovan säger du är inte ensam, du är den mes oensammaste :P människan jag vet! Så de så! <3

    SvaraRadera