28/12-10 Shopping



Lite smått och gott, Vin och Mousserande till nyår, trosor och örhängen från Gina Tricot och parfym, Naomi Champell och lösögonfransar från Kicks.



Älskade fudge, har klippt mig men de kommer det bild på imorgon då jag har fixat det, detta är vax och spray. Lovley!



Gina Tricot både T-shirten och Lack tightsen, nyårs dressen, eftersom jag inte är någon paljett eller glitter, klänning tjej vart de stilrent och enkelt, får se på nyår med smycken och smink.



Gina Tricot: Vanlig svart tunika, ett basplagg jag ej ägde.



Gina Tricot 149:-



Även denna Gina Tricot 149:- sjuukt skön och enkel.



Mysdress från Bik Bok 149:-/del något jag trånat efter lääänge.


Detta + klippning och mat vart det idag, är sjuukt nöjd, och just ja, köpte matchande sängkläder så de blir fint i sängen också. Nu är de dax att sova och som sagt så kommer bild på frisyren imorgon ;)

Fuck you, I´m famous M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar