29/12-10 Nu j**lar

Inatt bestämde jag mig. Jag ska följa med stig på hans sluta röka resa fast för mig blir det sluta snusa, de får fan vara nog!
Samtidigt ska jag göra allt för att undvika att gå upp i vikt och istället gå ner, nu jävlar!!!

Har en förebild som jag tittar på dagligen och det är pink, hon är så sjukt snygg och har en sjukt snygg vältränad kropp. Så jag anser att hon är en sund förebild.



Eller hur, sjukt snygg! jag bara längtar tills jag ens är i närheten!

Fuck you, I´m famous M.

3 kommentarer:

  1. Klart du klarar att sluta snusa Maddis! :)
    Lycka till med det och dina andra mål som du nämnde! :D /Sara

    SvaraRadera
  2. Pink är en intelligent kvinna med ambitioner, fin förebild. Och klart som fan att du klarar att sluta snusa, du har ju klarat allt annat du ställts inför.

    SvaraRadera
  3. låt mig inte träffa dig dom närmaste dagarna då =) nä gumman du är en envis rackare så detta fixar du...love mammi

    SvaraRadera