Första julen på sex år.

Varför får jag ingen julkänsla?!
Jag har klätt två julgranar, julstädat, plockat fram tomtar och pyntat och haft mig.
Men ändå så kommer inte den riktiga julkänslan. de suger!

Kan kanske vara att man könner sig lite ensam då de är min första jul på sex år som jag inte är i ett förhållande. Har alltid haft någon vid min sida men inte nu. Men ska verkligen det vara den bifoga faktorn? Jag måste väl kunna få julkänsla ändå, tänk om jag aldrig kommer hitta någon just under jul, då kommer jag föralltid att ha tappat julkänslan, eller?

Försöker med hjälp av lite julmusik också men det hjälper inget vidare det heller. Jag får nog nöja mig med detta, hoppas att den kommer under självaste julafton iallafall.

Fuck you, I´m famous M.

2 kommentarer:

  1. Hjärtegrynet huvudsaken är väl ändå me julen att familjen är nära? Å det har du tonvis med! =)

    SvaraRadera
  2. den kommer nog när du kommer hit på julaftonsmorgonen, men utan mig då tills eftermiddagen. Som sis sa, huvudsaken familjen är med! love mammi

    SvaraRadera