5/12-10 en gladare tjej

Nu är bebis här, wihoo!!! Jag är lycklig, slipper sova ensam på en hel vecka!! De är bara mas mys, bus och lek i snön som han älskar.

Trött som ett as då denna helg varit allt annat än lugn. Drog till med en karate fylla i fredas med min vackra vän som jag bara vill sända miljoner pussar till. Var först ut och käkade med moder och fader och deras vänner, var på Monks och tog EN öl och det vart bara en eftersom jag promt skulle ha duff, ölen joner dricker på moe's bar i simpsons och den var god men kostade 97 jävla spänn (!) sen drog jag ut till Tensta med min vackra vän och vart så där lagomt "maddis" full. Vaknade dagen efter, mådde betydlig bättre än jag trodde och insåg att min väska var nerdränkt i vin, suck! Allt var dyngsurt! Så vi drog in till stan mötte mor och far, käkade, köpte en ny väska och sen drog jag med till mor och fars hotell, tog ett bad, gjorde mig snygg och åkte sen till en vacker del av Stockholm för lite mys. Somnade tidigt av utmattning och såg för första gången pirates of the carrabian (stava). Vaknade vid 9.30, mös lite mer och 13.30 åkte jag hem.

Så för att sammanfatta helgen var det mycket alkohol och mycket mys, and I love it! Så nu bara vänta till januari när jag ska ner igen.
Nä nu ska här sovas klockan ringer 8.00 då de är dax att dra in på Active för ett gympass.

Fuck you, I'm famous M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar