7/12-10 Mammas bebis

Åh vad jag älskar kvällsmyset jag får varannan vecka, varje kväll i 7 dagar. För då har jag min mys hund hemma, han som man bara vill äta upp och pussa ihjäl för att han är sen sötaste, hårigaste lilla ögonsten som finns, han som är min, han som visar kärlek och glädje av att träffa mig. Mammas lilla bebis.

Jag kommer aldrig glömma dagen när vi bestämde oss för att skaffa chäfen, jag och mitt ex. Vi hade diskuterat länge och när jag var i Polen i februari så fick jag ett mms på en liten krabat och i mms:et står det "här är våran hund" och jag stor tjöt! Jag hade redan hemlängtan och den blev inte mindre av detta meddelande. Sen kommer jag aldrig heller glömma dagen vi skulle hämta han. Ojoj vilket jävla snövöder de va! Skjutsen vi skulle haft vägrade åka, och det förstår jag, men jag hade bestämt mig, min valp skulle hem! Vi hämtade han i Timrå. Så vi satte oss i bilen i snöstorm och när vi kommer ovanför Hudik så bara slutade de att snöa. Det vart fint väder och vi kunde hämta våran bebis utan problem. Väl hemma var ju allt nytt för krabaten och första nätterna sov vi med han på golvet, eller inte jag, ja sov på soffan :)
Och allt var så mysigt i början när allt var nytt, då när han var så liten. Men allt är mysigt nu också, jag älskar verkligen våra myskvällar i soffan och i sängen för de finns ingen som kan ta det ifrån oss för det är verkligen våran tid då inget kan störa, ingen telefon, jobb eller data utan det är bara mys!

Jag älskar min tok och det kommer jag alltid att göra, han är ju ändå mammas bebis.

Fuck you, I'm famous M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar