3/12-10 resan utan svar

Då var helgen här, den jag väntat på i lite mindre än två veckor, den helgen jag var så glad över, peppad för och längtat efter och allt jag kan känna nu är nervositet. Vad gör jag? Detta är inte likt mig . Jag brukar vara den med kontroll, den som vet hur allt kommer vara som planerar minsta lilla detalj men nu vet jag ingenting. Fuck vad nervös jag är!

Men nu sitter jag på bussen och de finns ingen återvändo. Jag måste genomföra detta och jag vet att jag kommer ångra mig om jag inte gör detta så nu måste de göras.

Jag har gjort något annat oväntat som jag håller för mig själv tills jag fått beskedet. Det gör mig ännu mer galen. Vad händer med mig? Varför gör jag detta? Men jag gillar det, en ny, gladare och mer positiv maddis har nu kommit fram, en Maddis som gör oväntade saker och lever livet. En som inte bryr sig om vad andra tycker längre för de har jag tröttnat på, att alltid tänka vad andra tycker, nä för nu gör jag det jag vill som jag vill och ingen annan kan lägga sig i.

Kl 15.10 är jag i Stockholm och då börjar en resa på mitt nya liv, en resa jag inte vet hur den kommer sluta, en resa som egntligen började för 13 dagar sen i en taxi, det är denna resa som för tillfället är utan destination som jag nu återupptar, jag kommer hålla er uppdaterad om hur resan slutar eller fortsätter.

Fick you, I'm famous M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar