27/11-10

Har precis krupit ner i sängen efter ett 12 h pass på jobbet, väntar ett lika imorn, inte coolt när klockan ringer 07:00 på en söndag!
Ligger och myser med min lilla bebis, och ja, jag vet att ab inte är de längre men för mig kommer han alltid vara "mammas lilla bebis". Nu när vi ligger här ser jag att jag glömt dra ner persiennerna och de kändes fruktansvärt jobbigt just nu, kliva ur denna varma trygghet till säng, ner med fötterna på de kalla golvet, nä fy fan, skiter i persiennen inatt.

Jag funderat starkt på att gå i ide en vecka, är det ok?
Känner inte alls för att gå utanför dörren på flera dagar utan kura ihop i soffan med en kopp te och en bra film, de var längesen jag såg en riktigt "chickflick" film, kanske ska göra de imorn kväll när jag kommer hem från jobbet.

Jag kan inte förklara med ord hur mycket jag längtar till nästa helg, de är helt sjukt! En massa grym musik, shopping, öl och en MASSA mys ;) åh vad jag längtar! Men den största frågan är vad fan man ska för kläder?! Hate it! Kan stå i timmar innan jag valt kläder färg på ögonskuggans som ska sotas runt ögonen och om det ska vara höga klackar eller inga alls? Fuck! Men men en vecka kvar så hinner fundera.

Nä om man skulle säga god natt klockan ringer om 7h 45 min.

Fuck you, I'm famous M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar