18/8-10 Lyan

undrar just över varför saker gör ont fast man gjort likadant själv, sånt som inte jag begriper...
men skitsamma, nu vet jag och det kommer blir bra, jag mår faktiskt riktigt toppen just nu, skulle kunna sjunga "här kommer alla känslorna på en och samma gång" men det gör ja inte för jag hatar verkligen Per Gessle men vafan! de va inte de jag skulle skriva om nu =)

Sitter vid köksbordet i mitt nya hem, mitt alldeles egna hem i Ljusne =) det är en 2:a en super fin och alldeles underbar! Jag trivs redan och då är inte vardagsrummet klart då det saknas lite saker som soffa och TV, men de kommer =)
Det enda som oroar mig är Chäfen, han bara sover eller lunkar runt, finner ingen ro men de är väl klart, det är nytt för honom, stackarn.
Jag kommer att lägga ut bilder på lyan när den är klar, så ni får se hur den ser ut =) och ja lovar att ni kommer vara avis ;)

Funderar starkt på att kika på TV en sväng, men är väl bara skit som vanligt... är behov av sällskap, Emmlan åkte nyss och jag vill ha mys sllskap, synd att hon inte stannade han vi kunnat mysa i sängen, haha! De är väl sällskapet som är den enda nackdelen med att bo själv. men ja vänjer mig.

Nä nu ska ja krypa ner.

Xoxo M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar