4/8-10

Ikväll känner jag att det är en sån där jobbig kväll som man inte orkar om man ska upp och jobba kl 07:00,
en sån där kväll då man bara funderar, klurar och försöker finna det perfekta svaret på alla olösta gåtor. tillslut tänker man "fan lämna de där nu och sov" men de är inte bara att lämna tankar, de finns alltd kvar. är som en jävla stalker!

min stora fråga är väl vad jag ska ha på mig på lördag?
har två nyinköpta "big size" tisher men funderar på om man skulle införskaffa sig något annat?
fan att detta jävla problem ska komma upp varje gång man ska ut på galej! det är lixom onsdag och jag har fnderat sedan igår vad jag ska ha på mig på lördag!! sjukt maddis, mycket sjukt....

men sen är det mycket annat som föresegår där inne just nu också, hur kan man tänka på så många saker samtidigt, det begriper inte jag. en vän till mig skrev om regnet, det underbara regnet. att gå ut när det regnar och känna att man är alldeles tom är underbart! det är som de rinner av. var ute i en timme idag med bebis och det var en av de bästa promenader jag tagit, även om det var blött, kallt och ruggigt. det var underbart! jag njöt av varenda minut.

jag ska nu försöka glömma mina tankar, njuta av Melissa Horns vackra stämma och krypa ner i sängen och dra tecket över huvudet.

jag vet att jag kan och jag vet att det kommer blir bra!

Xoxo M.

2 kommentarer:

  1. ja gumman, våra världs problem som kvinnor=)))
    jag vet att du kan och jag vet att det blir bra! Love

    SvaraRadera
  2. jo ja vet, men har man köpt nytt vill man ändå ha mer! Why? =)

    SvaraRadera