15/7-10

då vart ja sittandes här själv med kaffekoppen i handen, va ska ja skriva,?
har en känsla nu som ja i flera dagar försökt gömma, glömma bort och inte velat veta av, ja känner oro!
FAN lovade mig själv att inte göra det! men nu äre så, en fördel är att ja kommer att jobba nu i två dagar sen va med familj, men nätterna är värst när man inte har någon att prata med.... det absolut värsta är att hunden tar detta hårdast, han åt inget å pissade fan inte ens!? har aldrig hänt...

men en sak vi kom fram till var ju ändå att detta kanske är bra för oss. detta kanske behövdes och som ja känner redan nu behöver ja det, få höra dessa tre ord från den jag älskar, fick höra dem för 30 minuter sen men ja behöver dom nu, ja behöver värmen.... men det är bara fyra dagar intalar ja mig. hoppas dom går fort.
nackdelen är att ja kommer inte en kunna ringa bara för att höra rösten, för dyrt men ja kommer nog inte kunna hålla mig i fyra dagar utan rösten måste få känna på en liten del iallafall.

men det kanske är just det här som är det bästa, vem vet?
men de är i denna ensamhet som man tänker, tänker tankar man inte vill men innerst inne vet att man måste, men det som tänks stannar endast hos mig hur mycket jag än vill skrika ut dom, få ett svar! men det stannar som sagt tills jag själv funnit svaret...

Xoxo M.

3 kommentarer:

  1. Andas. Allt löser sig. Det har en god vän till mig sagt. Och den goda vännen är din mamma. Du har en klok sådan. Kram kram

    SvaraRadera
  2. hjärtat, allt kommer att ordna sig hur det än går...vi finns här för dig! Love

    SvaraRadera
  3. jo ja vet men de är just nu som de är svårt att va ensam, hatar alla dessa tankar, har man något att göra är delugnt.... men ni är bäst! Love

    SvaraRadera