Äntligen!

Nu har de släppt! Jag orkar med och det är roligt igen att gymma. Igår stog det ben på schemat och de kändes hyfsat lätt 1x4 på 80kg, sen så mosade jag rumpan lite extra.

Men däremot så tycker jag att benen växer lite sakta.. 

Idag tog jag mig inte iväg till gymet så fick bli ett crossfit pass hemma med barnen och de mina vänner är inte det lättaste! 
Efter de tog jag min favorit drink, fettkaffe med protein pulver! 
1msk kokosolja
1msk osaltat smör
15g one whey isolate milk chocolate 
ni hittar den här: http://www.fitnessguru.com/sv/one-whey-isolate#milk-chocolate 
De blir lite tokigt nu ett par dagar till, vi är ju mitt inne i en flytt, så vi pusslar ihop barn, träning (maken har nu också börjast träna), flytt, jobb, mat och så ska vi försöka hinna pussas och kramas lite. Men vi vet att de bara är en kort period så just därför går det bra.

Var tvungen att ta en sån här före och efter bild idag, känner mig tjock och bara blä! Men resultatet på en månad är bra! 

och sen resultatet på 7 månader känns fint! 

Jag har ingen kostrådgivare eller personlig tränare förutom min kompanjon på gymet Marie följ henne och hennes resa till debuten i body fitness @mmariemm hon har hjälpt mig massor! 

Nu laddar jag och är sjukt nervös inför en tävling på mitt gym som jag ska vara med på, jag fattar egentligen inte vad jag gett mig in på men gör det som en rolig grej. De är grenar som marklyft, bänkpress, chins och några fler. De gäller att göra så många reps på 60sek. Jag vet att jag kommer nolla en del grenar men men, de kommer bli kul! 

Nu ska jag packa matsäcken för en jobbnatt. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar