Förväntan

Så otroligt förväntansfull! Imorgon ska jag prova på mitt första crossfit pass, som jag längtat tills den dagen så jag kände att jag skulle orka och den är imorgon!! 

Maken somnade med barnen ikväll så då passade jag på att färga mammas hår, strö runt lite på kvantum och sen griljera skinka och koka tomtegröt till familjen imorgon bitti. Vi ska nämligen ha våran fjärde advent frukost imorgon då maken har jobbat en massa i flera dagar. Så tror dom blir glatt överraskad imorgon. 
Har kommit på en sak, att få laga mat, baka eller bara pyssla i köket är som terapi för mig, jag blir lugn och glad + att familjen blir lycklig. De är så ro fullt att få lyssna på musik, leta goda recept och bara laga mat, Charlee och Kevin kommer förbi ibland och smakar, de är fantastisk! 
Så nu när skinka och gröt är klar så äter jag lite kvällsfika och läser världens bästa tidning! 


Raw chokladpudding med clementin
Fröknäcke med ost och lite julskinka. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar