Lördag full av godsaker!

Dagen har varit precis så som alla dagar borde vara, massa sol, bad i pool, bus, lek och mys med mina barn och god mat, vad mer kan man önska sig?

Enda som är lite trist är att mannen har jobbat varenda dag den här veckan och en del dubbelpass så vi har typ setts vid läggdags, knappt ätit ett mål mat tillsammans, sånt som för mig är viktigt, att åtminstone få till ett mål mat tillsammans, hela familjen, helst varje dag. Vi gör de så gott vi kan.

Idag har jag helt och hållet, strikt som attan ätit helt efter paleo, stenålderskost. Varit mätt och nöjd hela dagen och känner mig pigg, okej inte några resultat efter en dag, kanske känner mig pigg för att jag fått sovit i natt. Men paleo är det jag helt och hållet kommer köra på då jag tror min kropp kommer må kalas bra av de, kommer komma med en massa info om vad paleo är för något, om ni är intresserade? De blir mycket kost, träning och hälso prat här, men de är för att det är enormt stor del av mitt liv, förutom familjen är det just de här jag brinner för absolut mest och alla ni som känner mig vet att jag älskar att prata! Så istället för att prata öronen av mina närmaste så skriver jag här och lägger ut bilder.
Jag har fortfarande enormt mycket kvar att lära så jag är som ett litet barn på julafton, en helt ny värld! Så otroligt spännande! 

Litet bildregn:

Underbara shopping!


Dagens lunch, omelett med kalkonbacon, tomat, paprika och baby spenat.


Dagens middag: Hamburgare ala Maddis, på paleo vis, så inget bröd utan bara kött och massa sallad och grönsaker.



Neo 6 veckor idag.


Charlee som blir 2 år på onsdag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar