lördag

Frukosten intagen nu ska de bara drickas två koppar kaffe (obligatoriskt) sen promenix med doggen och höna. mannen jobbar 12-15 idag, hur löjligt som helst! 3 fucking jävla timmar, aja ska väl vara glad för det lilla, eller? men det blir skönt att ha han hemma ikväll iallafall, eftersom han slutar 15 får vi både eftermiddag och kväll tillsammans, jag tror att både jag, höna och doggen blir lycklig. är sjukt sugen på att pierca mig i tungan, är det någon av er läsare som har det? är det värt det? För naveln ska jag chansa på igen när jag nått mitt mål men inte säkert att det funkar för det har de inte gjort dom senaste tre gångerna. men hoppas kan man ju. Nu vakna höna pöna så ses sen.

2 kommentarer:

  1. Jag är fortfarande nöjd med min tungpiercing, men funderar nu och då på att plocka ur den då senaste tandläkarbesöket visade att den hade slitit lite på min emalj på tänderna, vilket inte är något som man kan återställa. Så det är himla fint att ha en, men det är precis som tandläkarna säger - det tar på tänderna.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det super fint, men det är just det jag tänkt på också, tänderna. Är så otreoligt nöjd med mina tänder och har idag inga problem så jag funderar nog ett tag till och tack för infon ;)

      Radera