blodsmak

Godmorgon Sverige plingelingeling! Helt chockerande, klockan ringde 05:45 coh jag klev upp och kände mig pigg? Så himla skön känsla, så nu har jag ätit frukost och sitter och suger på första glaset kaffe. Mamma och jag ska ju nämligen komma tillbaka till gymet idag, ska bli så underbart, kommer ju garanterat vara det jobbigaste jag gjort sen Charlee föddes men jag ska göra det även om det blir blodsmak och spya. Men ingen är nog gladare än mamma som jag antar vända på sig och somna om en timme, vi skulle åka till 7 för Charlee vaknar ALLTID vid 5 tiden och ska äta somnar om och sover till en 9. Ungen somnad vid 23 igår och sover fortfarande (06:39), sömntuta! Men nu tror jag hon lät där uppe så måste kika. Adjö

2 kommentarer:

  1. Vilken otrolig bebis du har! Menar du att hon sovit hela natten? Ingen kissblöja, ingen amning? Sicken tur du har isf! :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej hon bara sov! Hon är jätte duktigt på att sova på nätterna, men när hon vaknar är hon hungrig och blöjan måste bytas då den är super tung ;)

      Radera