Tröttmössa

Jahapp, vaknade ännu en morgon av hamrande mot sovrums väggen, hade stor jävla lust att be dom jobba lite snabbare eller ta den väggen lite senare, och de skulle gå fortare om dom inte tog rast var 10:e minut. Men men på lördag ska jag sova hela dagen tror jag!
Idag ska jag ta en lång pw då jag varit lat alldeles för länge nu. Sen måste jag till mormor så hon får operera mitt nageltrång för nu kan jag knappt ha nå skor på fötterna. Usch de här vart visst klagar inlägget nr 1, kommer nog ett positivare ikväll.
Hade skit trevligt med mammorna och tre pappor från föräldra gruppen igår var så roligt att se allas små bebisar och vi hade en hel del att prata om, 2,5 h och vi hade kunnat fortsätta lika länge till. Så hoppas vi ses snart igen. Nu kaffe och soffhäng.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar