Positiv

Lite mer nu än imorse, då var det inte mycket som var bra. Dagen har varit som andra dagar, haft en näst intill hemma dag, vaknade som ni vet tidigt, även mannen och höna vaknade tidigare ön vanligt pga hamrandet. Myste i soffan åt lunch, tog en promenad till banken och Hälsocentralen så imorgon ska jag få bort nageltrånget på min tå, gruvar mig då jag gjort de tre gånger tidigare, hua! Sen hade vi pappa här som kikade på tvättmaskinen, pappa och mannen åkte och hjälpte mamma med bilen så jag och Charlee vart ensam, myste åkte och handlade och sen lagade middag, brorsan hann komma en sväng också. Så de var min dag, ganska lika alla andra, men vi gillar de så. Skönt att inte vara lika nervös över att vara ensam med Charlee, var livrädd för de i början och eftersom att Kevin har semester så får vi ingen ensamtid hon och jag, men de kommer. Nä nu blir de det obligatoriska criminal minds sen sova. Night!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar