frisk

Mådde som en påse skit igår, bara kom sådär helt plötsligt. Vaknade vid 4 igår morse och hade feber, ont i kroppen lixom när man tar på skinnet gör det ont, huvdvärk from hell och ont i det vänstra bröstet så det visade sig att det troligtvis var mjölkstockning. så inatt sov jag som en kratta, svettades och frös om vartannat men vaknar imorse vid 7:30 och mår som vanligt, skumt? men ska inte klaga för hade jag inte haft mannen och höna hade jag gömt mig i en grotta. idag kommer iallafall bästa kusin från stockholm och hennes kompis, ska bo här tills på söndag, så vi ska mysa en massa, fast jag är väl lite bortglömd som vanligt då de bara är höna som gäller. sen är det ju strömmingsleken i helgen men vi åker nog bara in på söndag och går nåt varv och kikar på fyrverkerierna, dom är alltid så fantastiskt fina! Nä nu ska jag ge höna mat sen till päronen och sist la stada och besöka vuxen apoteket. Sen så saknar jag min stora bebis enormt nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar