bäst!

den här helgen har varit helt otroligt bra, på fredag kväll kom min älskade kusin upp från stockholm med sin fina vän, vi åt donken och bara hade tjej mys med massa skvaller eftertsom mannen var och roade sig med min lillebror i stan. var så typisk då vi satt hemma och pratade om psykiskt sjuka och inbrott så hör vi hur det smäller i huset men jag säger att de är ju trähus så de är inget ovanligt, men då visar de sig att kevin klättrat upp på byggställningen in på balkongen och knackat på fönstret, han fick stryk! lördagen var det min andra kusins 30 års dag så det var övrassknings kalas först och sen en fest, det var underbart roligt med god mat, femkamp, god dryck, bra musik och fint sällskap. lillhöna sov i vagnen under hela kvällen. temat för kvällen var white trash/redneck och vi var så fantastisk vackra. söndagen då var dom lite sliten här hemma, men det vart strömmingsleken med lite shopping och självklart fyrverkerierna. så fina! hela helgen bestod av onyttigheter så nu är det banne mig färdigt med sånt, har satt ett mål till nästa sommar och de ska jag klara. idag har vi haft en hemma dag då lillhöna inte ens har behövt tagit på sig kläder. jag har städat och tvättat så nu är det fint igen. myser till film nu så ska lägga bort datan, night!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar