Tveksam



Kör på långklänning från HM Divided idag, har aldrig använt klänning eller kjol som går längre ner än knäskålarna så jag är lite tveksam, mamma tvingade mig att behålla den så tänkte att jag ger den en chans. Men vet ändå inte om jag gillar det? Provar idag sen får vi se om den hamnar på en galge i garderoben.

Har nyss gjort två nya hål i ena örat så nu är det örat fint och precis som jag vill, bara det andra som ska fixas och trixas lite med, men det kommer kosta lite.

Kalas idag för lillebror som fyller 17 år imorgon, shit redan 17!! Tyckte det var nyss han fyllde 10 ocg var liten och mullig ;)

Imorfon plockar jag ÄNTLIGEN bort gipset och håll alla tummar ni kan för att allt är som det ska och att jag snart är tillbaka till det normala igen!

Ciao

3 kommentarer:

  1. Grymt snyggt med långklänning tycker jag :D /Sara

    SvaraRadera
  2. Hade ju velat sett helbild på dig stumpan :D

    SvaraRadera
  3. ja men de gick inte att få till de så ni fick se en överdel ist =)

    SvaraRadera