lite som hänt

Wohoo nu var det evighetersen jag bloggade. Ligger för tillfället och kikar på Jobbjägaren, fan vilka patetiska människor det finns.

Lite om vad som hänt, flyttat till ny lägenhet i Sandarne och det är inte riktigt färdigt än men jag trivs redan! och jag har köpte en ny tv! en samsungt 40", Ihhhh! :D
Sen så har man dragit på sig en bryten fot. Var i söndags och spelade en träningsmatch mot Edsbyn i Edssbyn. Hann spela 30 minuter och sen på något konstigtvis så bryter jag foten, på konstgräs!? haha måste varit den enda människan i hela världen som lycktas bryta foten på konstgräs, haha! men men fick åka ambulans till Gävle och där in på akuten och en del undersökningar röntgen och prover och så, det var meningen att jag skulle få åka hem ock vänta på operation 2-7 dagar eftersom det var frakturer och hela fotleden hade förflyttats i sidled. Men eftersom jag hade sådan smärta fick jag sova kvar och på måndagen 08:40 rullades jag ner på operation, sedan har jag inte så mycket koll på tider, skickade hem mor och far eftersom jag bara sov men på tisdag vid 15 fick jag åka hem så nu ligger jag i soffan med gips som jag kommer få ha i sex veckor*!!! sen blir det rehab och lite sånt. är sjukskriven till den 22/5. men de ska fixas, så nu har jag lagt upp en träningsplan för jag ska ändå bli fit inför sommaren =)

Nu Criminal Minds. puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar