blandat


Är överlycklig över mina fina naglar, dom ser ut som lösnaglar men det är mina riktigt som jag målat själv.

Min helg har varit toppen! har varit hos min finfina faster i Bergby och lekt med mina små kusiner på sex respektive snart två år. På lördagen var vi på sandvikens äventyrsbad och det var super kul, men blir verkligen som ett barn när man umgås med barn så vi åkte vatten rusch, lekte i vågorna, och allmänt var barn, efter fyra timmar var man lagomt trött och mör så vi somnade alla i baksätet. Sen på kvällen åt vi potatisgratäng och tjälknöl, skit gott! drack en öl och somnade 21.30(!). På söndagen var det dax att vakna kl 05.40 och då hade vi även sovmorgon (!) då lill höna tycker det är okey att vakna vid femtiden. Sedan bar det iväg till JungleCity som är ett lekpalats inomhus, och fan vad roligt det var, ruschbanor och klätterställningar! Efter cirka tre timmar var man ännu engång dunder trött och somnade i bilen, köpte thai mat och läskade oss på. Somnade väl vid 23 tiden. Så på månadegen då det var dax för jobb var man gladare men inte speciellt utvilad som jag hade räknat med!

Idag har jag varit på magnertröntgen, fick prova på den nya maskinen och fan vad tråkigt det var, ligga alldeles stilla i nästan en timme, usch! sen shoppade jag och mamma lite. inatt ska jag faktiskt sova hos mina parents, mys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar