Lev i nuet för denna dag kan vara din sista

Usch vad jag mår bra känner jag! Trodde absolut inte det men de känns bra. Det är skönt att äntligen få veta sanningen och kunna släppa det gamla och gå vidare. Jag känner mig som ett nytt blad i en bok, en bok som inte har ett slut på långa vägar. Och den kan bara fyllas med nya händelser, nya romanser och nya äventyr. Jag längtar efter att fylla den här boken med massa nytt!

Jag är redo att släppa taget, att rulla vidare. Så nu är det fokus på allt nytt. Mitt nya jobb som jag börjar på 1/3. Kanske de blir en flytt? Att ta tag i matte b, högskoleprovet, och fortsätta kämpa på med träning, fan vad roligt det är att röra på sig. Fotboll, gym och pole dance, det är något jag rekomenderar till alla!!

Tror jag ska börja tro på detta:"Ta dagen som den kommer, lev i nuet, för just denna dag kan vara din sista"

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar