4/11-10 Hälsa

Åh är så fucking pepp! fast nu tänker nog många "undra hur många gånger jag hört den" men nu är de på riktigt och de lovar jag.
jag har nu satt igång med träning, inte börjat ett nytt liv för de har jag sagt alldeles för många gånger och det funkar inte. men jag ska in på Active på måndag och träffa en person som skulle hjälpa mig med vad det är jag vill och vad jag vill uppnå med min träning, förhoppningsvis kanske hjälpa mig lite med kosten också men bara att få hjälp med träningen gör så sjukt mycket, att jag vet vad jag ska göra och att ha någon som "puchar" en så man inte bara ligger hemma och äter chips som de varit för mig sedan jag flyttade själv.

jag har även börjat kliva upp kl 8:00 varje dag om jag inte börjar 7:00 vill säga, och tar då en långpromendad (powerwalk), man känner sig mycket piggare och fräschare om dagarna + att jag går inte och lägger mig 2-3 på nätterna, jag känner mig så stolt! =) hoppas bara att detta håller i sig så de inte bara funkar en vecka sen är man tillbaka i samma crap igen, men de är självdiciplinen som jag måste lära mig att ha.

Nä nu ska jag ta en dusch innan jag får fin främmande =)

Xoxo M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar