21/11 fucking jävla bästa helgen!

Ännu en gång sitter jag på ybussen som rullar mig hem till tryggheten, vardagen och verkligheten.
Jag har bara varit i Sthlm sen i fredags men ojoj säger jag bara, vilken jävla dunder helg!
I fredas käkade vi Tacos och sen vart de lite vin innan de bar av mot tunnelbanan, där satt vi som tre fjortisar och delade på två cider, haha! Sen sprang vi mot Harry B James som krogen heter för att slippa betala 60 spänn inträde och vi hann 21.58 anlände vi. Och den krogen är fan den roligaste jag vart på! Grym musik hela kvällen, massa snygga hårdrockare, god och as billig öl, 29:- spänn! Shit vad roligt de var! Och somliga har lite svårt med alkoholen så är glad att vara norrlänning för vi kan dricka öl ;) nä men chockerande big drack jag bara sex stycken. Hade fullt upp med annat.

Sen lördagen var man lite sliten men efter att fått borstat tänderna, käkat Tacos, duschat och sminkat sig då var man människa igen och bara att ge sig av till fryshuset för konsert. Och det finns de nästan inga ord att förklara! Fan vad bra det var! Det var spex, snygga grabbar, och en sjuhelsikes show! Avenged sevenfold! Och jag lovar att det var inte sista gången jag såg dom iallafall. Efter så var man hes, svettig och helt lyrisk!

Och ja, nu sitter jag på bussen, hem till verkligheten och längtar tillbaka till den här helgen. Sa precis till päronen att jag skulle vilja leva som en hårdrocks version av Paris Hilton, och pappa sa direkt Amy Winehouse, jo precis sa jag fast utan drogerna. Så nu undrar jag hur man gör för att kunna leva ett sånt liv? Nån som vet kan ju höra av sig.

Xoxo M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar