typ 23/10 el nå..

idag känner jag att de har varit en sån här jobbig dag att hålla humöret uppe, de är då man dra på sig fejk smilet och låtsas att allt är bra.
men man måste ju ha sådana dagar också, var längesen nu.

I morgon hämtar jag hem bebis och får rå om han en vecka, de ska bli fantasktikst! För han är en av de som värmer mitt hjärta så sjukt mycket! Skulle aldrig kunna tänka mig ett liv utan bebis (fast han är ju inte de längre, men för mig kommer han alltid vara bebis)
De är så sjukt mycket saker som jag känner fattas i mitt liv men jag vet att de kommer och att de kan ta tid men alla som känner mig vet att jag inte har tålamod för fem öre, ge mej mitt perfekta liv nu! =)

Nä nu ska jag lägga mig så jag får hämta hem mitt hjärta snabbare!

Och tack Elin för en fantasktikt mysig kväll =)

Xoxo M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar