17/10-10

Måste bara börja med att säga, hahaha! Fan vad jag är värdelös! Det där med celibat höll inte spec länge, nämligen 16 dagar :) men men... orka leva utan sex eller? ;)

Har nyss kommit hem från stråtjära och ja, vad gjorde jag där? Jo jag jagade nämligen älg med grannen (!) det var sjuuukt roligt, kallt men roligt! och man ska kanske inte vara bakis heller men det funkade. Erik fick inte skjuta något idag men de gjorde inget för jag fick se så mycket ändå, trodde inte jag vågade men jag tittade och höll i ena benet när dom slaktade, scary! sen åkte vi nånstans som jag inte minns namnet på och där gjorde dom allt "efter" arbete, då dom gjorde filér och köttfärs. så jag har fått varit med och sett hela kittet idag. så de enda jag känner för nu de är att jag vill ju också skjuta! ;)

Jävlar i min lilla låda, de där med vit helg funkade inte heller så bra. Vart lite mycket vin igår, men de var det helt klart värt för skoj hade jag.

Nu är man lite smått död, sitter i morgonrocken och bara är, inte kul att bara sovit i 3 timmar. men nu ska ja äta glass =)

Xoxo M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar