Ligger hos moder å fader inatt, va ju meningen att ja skulle dricka en massa idag, men gick inte så bra att kombinera de me kryckor.

Ligger å funderar en del, mest på sånt ja tycker är jobbigt men ikväll kom de tyvärr. Jag kan inte styra över mina känslor hur mycket jag än försöker, de blir inte som jag vill, de enda att säga är fuck!! Ja vill inte känna å må såhär, trodde de skulle försvinna men icke! Fan kuk helvete! De går väl kanske över snart.

Berätta lite roligt då, hållet på och färgar håret blont och har piercat bröstvårtan, coolt! :) så nöjd!!
En till rolig sak är att vi vann igen mot Järvsö och är klar för div 3:) men lite trist är att vi spelade as dåligt och att jag inte kan stödja eller knappt röra på min fot, men de hår över :)

Festen va ap kul, synd att jag inte kunde bli så full som de andra ;)

Mä sova xoxo M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar