22/6-09 Vardagen med en stänk av nostalgi


haha ja tror ja döör!

Håller precis på men en quiz på facebook om nostalgi från 90-talet och frågor som:

-Slog du in dina skolböcker i glansigt papper?

-Satte du spelkort i cykelhjulet för att de skulle låta?

-Hade du tamagotchin på lektionerna?

-Trodde du att du kunde bli rik när du sålde/bytte pogs, hockeykort eller pennor och suddar?

Så jävla nice, fick verkligen upp en massa barndoms minnen i huvudet och de är kul =)


Idag har ja jobbat, lugnt som vanligt sen när ja kom hem däckade ja i solen en stund, var skönt men varmt, sen har ja faktiskt nästan packat klart allt i rummet, och de känns riktigt bra! =)


har varit ute och gått i två timmar idag, de va tufft, först gick vi till lötbäcken eftersom dom har satt upp en ny stor och jätte rolig gunga som vi kom på är den nya knullgungan, man låg verkligen perfekt i den och ja lovar att ja måste prova ;)

sen gick vi till Stenö, och alltså ja hatar alla myggor, dom var verkligen överallt!! va tvungen att stänga kiosken på matchem för de gick inte att stå där inne, de kryllade verkligen! så nu kliar de överallt på mej, håller på at bli tokig!


Gårdagen va helt underbar, åt grillat med potatisgratäng och champinjonsås, drack faktiskt ett glas vin till maten oxå, sååååå underbart, sen vare bara mys, me like! ;)


Imorn ska ja sova lääääääänge, jobbar kvällen och sen äntligen ledig på onsda, d ska ja oxå sova, har inte sovit ordentligt på ja vet inte när, så frukansvärt trött nu så ja ska nog ta och krypa ner till sängen. God natt allesammans!


Och utan ett ljud
mitt hjärta i din hand
har jag tappat bort mitt språk
det fastnar i ditt hår

Jag kan inte ens gå
utan din luft i mina lungor
jag kan inte ens stå
när du inte ser på
och färglös som en tår
blir jag utan dina andetag




Xoxo M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar