Poledance


Åh idag fick jag åka och svänga mina lurviga!! Så otroligt roligt och som jag saknat det! 
De var jobbigt och svårt men lite satt i iallafall. 

Sen så hoppas jag och håller massa tummar för att de förhoppningsvis kommer hända lite roliga saker för min del i framtiden! Håll era tummar för mig ni också så kommer ni få veta mer sen. 

Jag har märkt en sak som är svårt, att kombinera nattjobb, familjeliv och träning. Känns som jag är borta jämt! Super tråkigt! Men min familj är otroligt stöttande och förstående sen så jobbar jag ju inte 5 pass i veckan utan 2-3 pass. De gäller att prioritera. 

Från ett pass tidigare i veckan då jag och min kompanjon körde slut på varann rejält med ett bröst/triceps pass. 
Kvälls mellis innan jobb, ägg och bacon och självklart en fin rosa shake som ni hittar här: 
http://www.fitnessguru.com/sv/custom-shaker 

Ha en fin dag! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar