mys helg.

har haft en lugn och mysig helg. Mannen har jobbat hela helgen så jag har bara lekt och busat med barnen, samlat massa kärlek och energi efter förkylningen vi alla haft, lillprinsen är fortfarande förkyld och jag är livrädd för kikhosta! De går ju kikhosta här i Gävleborg och eftersom lillen inte är vaccinerad än så blir man ju lite nervös och orolig. Åh denna ständiga mamma oron!

Som sagt en massa energi har jag samlat på mig, fått ätit, umgåtts och sovit, de resulterade i en promenad på lite mer än en mil! Super nöjd då de var riktigt längesedan jag gick så långt, kändes bra i hela kroppen! Så nu ska jag göra en utmaning med mig själv och ni som läser och vill haka på, jag ska på något sätt röra mig konditions mässigt varje dag i September även om de bara är en mysig promenad, de ska reggas i Runkeeper. Ni som hakar på kan ju dela med er av vad ni gör och hur de går, så vem är med mig?

Nu lite mat innan vi ska hämta mannen och åka på kalas.



Puss 💋

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar