Lucia

Idag är det Charlees första lucia och självklart ska hon få vara en liten lucia, hon fick ett Lucialinne och krona av gammelmormor så de måste ju användas.

Jag känner nu att jag äntligen efter 4 månader och ca 2 veckor lärt mig att inte jämnföra Charlee med andra barn utan att hon gör saker i sin takt så i förrgår rullade hon runt från mage till rygg en gång och jag vart så lycklig och satt som värsta cheerleder bredvid henne och hon skrattade nå hemskt, troligtvis för att mamman såg och lät knäpp!
Annars så börjar gröten gå bra, och hon älskar att sitta i sin nya matstol. Och hon sover fortfarande som en ängel, först mellan 20-6, äter lite, somnar om till ca 10-11. Lovar att jag ska uppdatera med lite bilder, har varit dålig på de. Nu förbereda för lucia!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar