Sista natten med gänget

Oh funderar redan nu vad jag gett mig in på men vet att det kommer vara tufft i början men sen kommer de gå bra, plus att det är bra för både mig och Lill höna, har nämligen slagit vad med mig själv from 1/9 (idag) att ge fan i sötsaker och gotta i allmänhet, lyckades jag med alkoholen (jag är nykterrist sen ett år tillbaka) kan jag lyckas med detta också! Med min envishet lyckas jag med det mesta för envis är jag.

Ikväll körde jag sista kvällen med gänget så vi hyrde tre filmer, köpte dricka, godis och cheese crunches och nu ligger jag i sängen och har ont i magen, så ovärt de! Men men de var gott en stund. Iallafall så hyrde vi "this means war" och den var så bra som jag hoppades på. Och att dom dessutom lyckades få in bland dom snyggaste killarna som huvudroll är ju ett stort plus! Mmmmums!!! Nu ska jag "sova" med sexigast!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar