Looong time..

Men vafan spelar de för roll ibland lixom, har varit upptagen med annat helt enkelt, de så kallade livet har kommit före bloggandet. Men nu ska jag väl kunna få tid att kika in och uppdatera lite ibland. Iallafullafall så lite vad jag gjort sen sist, jo njutit av ledighet, njutit av min sexy, njutit av god mat, vänner och familj och det viktigaste av allt, njutit av att blivit mamma till världens vackraste dotter, jo de ni, jag klarade de som jag trodde att jag inte skulle göra, jag överlevde en förlossning och varje smärtsamma sekund var värt de! De hela gick bra, tog ca 22 timmar och den lilla donnan skrämde oss ett par gånger med att hjärtljuden sjönk och sen att hon inte andades när hon föddes men efter de har allt gått bra :) lilla Charlee, massa go höna och prinsessa. Så min sommar hittills har varit fanastisk! Och jo just de vi har ju varit till Lysekil också, bara njutit och semestrat, inte gjort nå speciellt.
Ja, lite kort om min sommar. Nu ligger jag i sängen och är för första gången ensam med Charlee då pappan fyller år och är ute och roar sig, de får han :) så ska väl pass på att sova en skvätt medans Charlee sover, nog för att vi är bortskämd då hon har sovit hela nätterna sen hon föddes :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar