abstinens

Åh vilken shopping abstinens jag har nu! Visst jag shoppar en hel del åt lill höna men jag börjar känna att min garderob måste uppdateras men jag har lovat mig själv att inte köpa nå nya kläder förens jag gått ner en del i vikt, blir lixom lite roligare då. men att kolla in HMs nyheter är farligt, men istället klickade jag hem lite barn prylar till hönas rum. Iallafall vart jag glatt överraskad när jag ställde mig på vågen imorse, -14 kg på 4 veckor, så de går sakta men säkert neråt, för den första veckan tappade jag 10 kg i stortsett bara vätska så de är ingen fara. har ett mål som jag hoppas kommer funka, ska göra allt i min makt! idag blir de lite ärenden i stan sen hem och inte göra ett dugg, kan vara skönt ibland.
nu ska en sliten maddis väcka sina hjärtan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar