Tillbaka!

Kände att det var dax att återupta den här bloggen, föratår mig på mer av blogspot än Devote.

För att uppdatera er alla som inte följt mig på devote så är det så att jag och min kära sambo ska ha en lite bebis i Juli, har tid den 27:e, vi bor i Ljusne i radhus och jobbar och står i som en normal Svensson. Så egentligen så kan man väl säga att allt är som det ska om inte mycket bättre!

Sitter och tittar på hockey i min ensamhet, rätt skönt ibland att få lite ensamtid. Fast började fundera på om man ska njuta så mycket av sin ensamtid utifall mannen kanske en dag skulle börja vecko pendla med ett arbete, då kommer ju jag att få abstinens, jag som saknar han fast han jobbar i stan, ha! Men jag saknar honom och njuter av min ensamhet just nu, för än är det inte nå diskussion om kjobb på annan ort.
Har varit hemma och sjuk nu tre dagar men imorgon är det dax för jobb igen, skönt att vara tillbaka till det normala även fast jag inte känner mig hundra pigg. Annars har jag storstädat hemma och mannen har städat boden. Så nu längtar jag efter att få krypa ner i nybäddade sängen med nyrakade ben :)

Nä nu heja brynäs!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar