svettdoft och handskar

Jaha och igår fick man ringa Securitas också då man har en granne som ena veckan säger han är psykiskt sjuk och ena veckan är han inte de, han spelade musik så det skallrade i fönstern och för min del okey på en helg men inte en tisdag kväll klockan 23:30, sen hipp som happ efter Securitas varit dit och han stängt av musiken börjar han slå med en hammare i betongväggen som är mellan våra lägenheter, gullig kille det där.

Igår tränade jag min första fotbollsträning sen jag bröt foten och känslan av att få tejpa foten, svettdoften av benskydden och att få ta på sig handskarna, den käsnlan går fan inte att beskriva just nu, shit vad jäcla roligt det var!
Men jag märkte att jag har en del spärrar att få bort då jag blivit lite feg men som sagt så var det ju första träningen. Längtar nu till match som är mot mohed i slutet på Juli.

Blir väl Stenö stek idasg troligtvis, måste passa på att avnjuta min sista semester vecka nu, snart back to the reality.

Ciao

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar