5:e maj

De känns rätt bra nu med allt, mycket som händer, och framförallt mycket musik och sång och det gillas skarpt.
Sjunga ikväll, sjunga på lördag, tisdag och torsdag. Ihhh vad kul!

Något som känns mindre bra är mina mardrömmar och min otäcka känsla, drömde inatt att det stog en man utanför min balkong och bara stirrade, sen klättrade han upp för balkongen och jag sprang, blev tillslut räddad.
men det som är så obehagligt är att jag känt mig iaktagen länge och inte vet varför och på söndag är jag ensam i en vecka igen, hoppas de släppt då för jag är nog bara nojig. de går över.

nu ska jag träna lite muskler så jag kan försvara mig om det skulle komma någon ;)

Ciao

2 kommentarer:

  1. Det är bara jag som står där ute och väntar på att du ska släppa in mig.

    //Robert :P

    SvaraRadera
  2. haha! men då kan ja känna mej lugn ju, eller? ;)

    SvaraRadera